Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

LEO ÚTJA

Egy Fehér Oroszlán útja a ködből a fénybe!

hétvége

2012.09.09. 22:48 Leo91

Hát gyerekek ez a hétvége is vagyon veszettre sikerült... Baszki konkrétan fáradtabb vagyok ezután a 2 este után, mint 5 nap 12 óra meló után ez azért eléggé durva! :D Mentek itten a nagy piázások, koccantak a poharak és a korsók ( na meg persze törtek is!), fogyott a cigi mint állat... Arra jutottam, hogy még szerencse, hogy holnap már hétköznap, mert a munka leköti az időmet és nincs kívánalmam a piára, másra lenne, de ahhoz meg egyedül kevés vagyok... Én basztam el, de legalább csak én szívok miatta, másnak nem okoztam vele kárt, legalábbis nem tudok róla, ha mégis, akkor nagyon jól titkolja a drágaság, de hát ismeritek a régi mondást: "Néma gyereknek apja veri a faszát", vagy akár úgy is mondhatnám "Néma gyereknek az anyja se látja a fától az erdőt" ...

A bejegyzés trackback címe:

https://horcsoggorcsok.blog.hu/api/trackback/id/tr214765368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stanislava 2012.09.10. 23:22:00

azthiszemnemértelek.

Leo91 2012.09.20. 18:56:48

Sokszor én se értem magamat, ha ez megnyugtat! :D
süti beállítások módosítása