Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

LEO ÚTJA

Egy Fehér Oroszlán útja a ködből a fénybe!

Család

2013.10.13. 03:29 Leo91

Itt vagyok én egy fura ember, aki elmúlt 22 és lassan, lassan, nagyon lassan kezdem megérteni mit jelent a család... Sajnos azt érzem, hogy nagyon későn értekelem ezt a szót és miliőt, hogy CSALÁD... Eddig is igyekeztem kihozni magmaból a maximumot, csak valószínűleg rossz irányba indultam el... Az utóbbi időben, folamatosan azt érzem, hogy szarul csinálok mindent, bármibe is fogtam bele mindig így éreztem... Most úgy érzem, kezdek ráérezni, hogy mit szúrtam el eddig,,, Azt a dolgot hagytam ki az életemből eddig, ami az egyik legfontosabb alapkő az ember életében. Ez a dolog , vagy szó, vagy bárhogy is nevezzük a CSALÁD!!! A barátokat megválpgathatjuk, de a családot nem... Ez a mondat így teljes valójban igaz, mindenki gondolkodjon el ezen és értékelje, úgy, ahogy akarja, jóéjszakát, csókolomszrok!!!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://horcsoggorcsok.blog.hu/api/trackback/id/tr875565683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása