Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

LEO ÚTJA

Egy Fehér Oroszlán útja a ködből a fénybe!

Teljes megsemmisülés

2012.09.04. 17:18 Leo91

Azt hittem jót teszek magamnak azzal, kimondom a végszót. Ehelyett kiderült, hogy csak neki tettem jót, mert végre megszabadult tőlem (most szárnyal) , többé nem bánthatom... Én pedig itt maradtam egyedül... Nincs más csak én és a munkám... Ez tipikusan az az eset, amikor kibaszottul kurvára visszanyal az a bizonyos nyalánkság...

Azt hiszem, ettől depitarhonya lettem, pedig rám nem jellemző, na sebaj, lesz ez még így se!

"A szerelem csak egy rohadt mágus, ha egyszer elkapom úgyis kiherélem"

UI.: Ez a kis letargiaköpet a mai napon reggel 6 és déli 12 óra között cikázott a buksikámban és villámcsapások módjára hasogatta a szívemet, de úgy látszik sikerült kiiktatni (az majd kiderül, hogy csak egy időre vagy véglegesen) azzal, hogy lejegyzeteltem, gyakorlatilag kiírtam magamból a bánatot (lehet ezentúl ezt kéne tennem :D )

Amúgy mint látjátok kicsit szét vagyok csúszva, "enyhe" (hangsúlyozom: ENYHE!) hangulatingadozásaim vannak, emellett olyan gyenge vagyok mint a tavaszi libafos... Emellett a tettemtől azt vártam, hogy elindulok a lejtőn felfelé, ehhez képest az egyet előre kettőt hátra játékból jelenleg az egyet előre hármat hátra játékba süllyedtem vissza...

Najóvánmostmáraztánazérteléglegyenmárazönsajnáltatásból... 

A bejegyzés trackback címe:

https://horcsoggorcsok.blog.hu/api/trackback/id/tr864755058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stanislava 2012.09.05. 13:55:22

na hé! azért a szárnyalás enyhe túlzás :D
különben is kikérem magamnak a "megszabadult tőlem" kijelentésedet,mert a seggedet szétrúgom,te tavaszi libafos ^^

Leo91 2012.09.06. 20:16:58

@stanislava: Na szééép már megint le vagyok osztva, mert leírtam az érzéseimet... Még most is a feminista terror elnyomása alatt élek :D
süti beállítások módosítása